بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فتح الله زاده:ماندنم به صلاح استقلال نيست

علي فتح‌الله‌زاده مدير عامل باشگاه استقلال امروز تصميم گرفت تا استعفاي خود را تقديم وزير ورزش کند و از همين رو از اين پس با باشگاه استقلال براي فصل آينده همکاري نخواهد کرد.

 

 

 پس از خبر استعفاي مدير عامل باشگاه استقلال با فتح‌الله زاده تماس گرفتيم که در اين خصوص گفت: از وزير ورزش نهايت تشکر را دارم که در اين مدت حمايت‌هاي لازم را از من انجام داد اما با روندي که پيش روي ما قرار گرفته، احساس مي‌کنم ماندنم به صلاح استقلال نيست و به خاطر اينکه استقلال در کورس نقل و انتقالات از رقابت با مدعيان عقب نماند، عطاي کار را به لقايش بخشيدم و تصميم گرفتم کناره‌گيري خود را اعلام کنم.

 

 

 مدير عامل باشگاه استقلال در ادامه گفت‌وگوي خود در حالي که قصد نداشت پاسخ هيچ سؤالي را بدهد، گفت: از همه هواداران تشکر مي‌کنم و اميدوارم که آنها روزهاي خوبي در کنار استقلال داشته باشند و من هميشه کنار استقلال خواهم بود و روي سکوها اين تيم را تشويق خواهم کرد اما به خاطر شرايطي که پيش آمده، تصميم گرفتم که کناره‌گيري کنم.

وي در پايان اظهار اميدواري کرد: استعفاي خود را به دفتر وزير تقديم کردم و اميدوارم آقاي عباسي هر چه سريع‌تر مدير عامل استقلال را مشخص کند چون تا آخرين لحظه تلاشم را انجام دادم و حتي امروز با مجيد صالح قرارداد بستيم اما ديگر نمي‌توانم با اين شرايط تيم استقلال براي سال آينده همکاري خودم را ادامه بدهم.

خبر واقعا شوک آوری بود!

حالا کی میخواد ستاره های استقلال را پای میز قرارداد بکشونه و قرارداهایشان را تمدید کنه!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 3 / 1391برچسب:فنح الله زاده,هیت مدیره,استقلال,طرفداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com